Saturday, August 9, 2008

ျခင္တစ္ေကာင္၏အနမ္း

တြန္႕ခနဲ ျဖစ္သြာျခင္းရဲ႕ေနာက္မွာ....
ျခင္အုပ္ေတြရဲ႕ ဟားတိုက္ေလွာင္ေျပာင္မႈ႕ေတ ြကို...
ကၽြန္ေတာ္ခံခဲ႕ရပါတယ္။
ဖတ္စာအုပ္ထဲက ျခင္တို႕ရဲ႕အေၾကာင္းနဲ႕၊
ေဆးရံုသို႕ အလည္တစ္ေခါက္မွာ...
ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာျပင္ေတြ တကယ္ပဲ
ေအးစိမ့္သြားခဲ့ပါတယ္။။
ဒီလိုနဲ႕ပဲ ျခင္ေဆးေခြမရွိေတာ့တဲ့
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ညညအိပ္မက္ေတြထဲမွာ၊
၀ကၤပါ လို ရႈဳပ္ေထြးေနတဲ့...
ေဆးထိုးပိုက္ေတြၾကားက...
ေျခေထာက္တုတ္တုတ္ႀကီးေတြ........
ကၽြန္ေတာ္ကို ကိုယ္ထင္ျပလို႕။။
ျခင္တစ္ေကာင္ရဲ႕ အနမ္းမွာ-
ကၽြန္ေတာ္အလန္႕တၾကား၊
ေသြးပ်က္မေနခ်င္ေတာ့၊
မနက္ျဖန္အတြက္...
ျခင္ေဆးေခြ ၀ယ္ထားဦးမွ။......။

No comments:

Powered By Blogger